Multimedia

De moderne consument oriënteert zich steeds meer online: niet alleen voor schoenen en reizen, maar ook als hij gaat barbecueën of een feestje gaat organiseren. Een nieuwe marketingbenadering van de versspecialist is dus nodig; zowel in de winkel als online. De ambachtelijke versspecialist anno nu heeft een prachtige winkel met deskundig en vriendelijk personeel én vertaalt dit door naar het nieuwe online podium. Daar vindt de consument een mooie website met een webwinkel, kan hij of zij meepraten via de social media van de winkel én zich inschrijven voor digitale nieuwsbrieven.

De consument online én offline verleiden om naar jouw verswinkel te komen, dát is belangrijk.

De VAV*groep biedt marketing & communicatie oplossingen voor versspecialisten. Op deze manier is een versspecialist in staat een verswinkel te creëren die op alle fronten perfect weet in te spelen op de veranderende consument, markt én concurrentie.

Wat heeft de VAV*groep te bieden?

Door de juiste mix van communicatie - in de winkel en online - is een versspecialist in staat klanten te behouden én ook de nieuwe & jongere doelgroep aan zich te binden. Om de versspecialist daarbij te helpen bieden wij  o.a. de volgende diensten aan, die uiteraard geheel worden afgestemd op jouw wensen en behoeften: 

  • NarrowCasting
  • Webwinkel
  • Website
  • Social media ondersteuning
  • Huisstijl 
  • Email marketing


Voor het sturen van een digitale nieuwsbrief maken wij al sinds jaar en dag gebruik van sendtex. Indien je ook een nieuwsbrief wil versturen ( een medium bij uitstek geschikt om met je klanten informatie te delen) stuur dan een bericht naar marketing@vavdivers.nl of bel met Peter Hiemstra (06-12962389)


Voor meer informatie kun je natuurlijk altijd je versadviseur vragen naar de mogelijkheden

Accountgegevens
Loading...
Profiel aanpassen